هیأت «میناب ۱۶۸» از مسقط راهی تهران شدهیأت «میناب ۱۶۸» از مسقط راهی تهران شد
تهران - ایرنا - هیأت مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران(میناب ۱۶۸) پس از سفری کوتاه به مسقط، عمان را به مقصد کشورمان ترک کرد.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمدباقر قالیباف رئیس هیأت مذاکرهکننده «میناب ۱۶۸» و هیات همراه بعدازظهر امروز سهشنبه(۲ تیرماه) پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با «هیثم بن طارق» سلطان عمان و «بدر بوسعیدی» وزیرخارجه این کشور، راهی تهران شدند.
در پی سفر هیأت «میناب ۱۶۸» به مسقط، ایران و عمان کمیته مشترکی برای گفتوگو درباره تنگه هرمز تشکیل دادند که جزئیات بیشتری از آن در بیانیه مشترکی که منتشر خواهد شد، ارائه میشود.

