رئیس اتاق بازرگانی تهران: سوء مدیریت و مشکلات داخلی بیش از تحریم اقتصاد ایران را آزار می‌دهد

رئیس اتاق بازرگانی تهران: سوء مدیریت و مشکلات داخلی بیش از تحریم اقتصاد ایران را آزار می‌دهد

رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: مشکلات داخلی بیش از تحریم‌ها، اقتصاد ایران را آزرده کرده است و اگر مدیریت نشود، اقتصاد ایران به شدت متاثر می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: مشکلات داخلی بیش از تحریم‌ها، اقتصاد ایران را آزرده کرده است و اگر مدیریت نشود، اقتصاد ایران به شدت متاثر می‌شود.