51 درصد سهام سرخابی‌ها به‌صورت بلوکی عرضه می‌شود

51 درصد سهام سرخابی‌ها به‌صورت بلوکی عرضه می‌شود

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 گفت: سال آینده پس از پذیرش سرخابی‌ها در بازار پایه فرابورس و عرضه 5 درصد سهام هر یک از دو شرکت جهت کشف قیمت، باید 51 درصد سهام آنها به‌صورت بلوکی و مابقی سهام به‌صورت خرد عرضه شود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 گفت: سال آینده پس از پذیرش سرخابی‌ها در بازار پایه فرابورس و عرضه 5 درصد سهام هر یک از دو شرکت جهت کشف قیمت، باید 51 درصد سهام آنها به‌صورت بلوکی و مابقی سهام به‌صورت خرد عرضه شود.