رئیس انجمن پسته: گرانی پسته به جیب باغداران رفت/ باغداران: پسته را کیلویی 30 هزار تومان فروختیم

رئیس انجمن پسته: گرانی پسته به جیب باغداران رفت/ باغداران: پسته را کیلویی 30 هزار تومان فروختیم

در حالی که رئیس انجمن پسته معتقد است سود اصلی گرانی پسته را باغداران بردند، باغداران می‌گویند پسته‌هایمان را اول سال کیلویی 30 هزار تومان فروختیم.

در حالی که رئیس انجمن پسته معتقد است سود اصلی گرانی پسته را باغداران بردند، باغداران می‌گویند پسته‌هایمان را اول سال کیلویی 30 هزار تومان فروختیم.