تاکید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران بر خروج از بنگاهداری و افزایش سطح خدمت به مشتریان

تاکید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران بر خروج از بنگاهداری و افزایش سطح خدمت به مشتریان

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر لزوم خروج بانک ها از بنگاهداری، گفت: هیچ کس به اندازه ما راغب نیست که املاک مازادو بنگاه هایش را بفروشد.

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر لزوم خروج بانک ها از بنگاهداری، گفت: هیچ کس به اندازه ما راغب نیست که املاک مازادو بنگاه هایش را بفروشد.