مصرف بالای بنزین در خودروهای پرمصرف داخلی، هدررفت منابعی را به دنبال دارد که امروز موجب از دست رفتن فرصتهای درآمدزایی بههمراه آلایندگی بیشتر هوا و در آینده موجب از دست رفتن فرصتهای بیشمار توسعه بر پایه منابع انرژی خواهد شد.
مصرف بالای بنزین در خودروهای پرمصرف داخلی، هدررفت منابعی را به دنبال دارد که امروز موجب از دست رفتن فرصتهای درآمدزایی بههمراه آلایندگی بیشتر هوا و در آینده موجب از دست رفتن فرصتهای بیشمار توسعه بر پایه منابع انرژی خواهد شد.