مدیرعامل رجاء: به خنسی خورده‌ایم؛ دولت توجهی به حمل‌ونقل ریلی مسافری ندارند

مدیرعامل رجاء: به خنسی خورده‌ایم؛ دولت توجهی به حمل‌ونقل ریلی مسافری ندارند

مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجاء با بیان این‌که حدود 1050 میلیارد تومان زیان انباشته داریم، گفت:‌با وجود 400 مکاتبه با نمایندگان مجلس و دولت وضعیت رجا تغییری نکرده و به خنسی خورده‌ایم.

مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجاء با بیان این‌که حدود 1050 میلیارد تومان زیان انباشته داریم، گفت:‌با وجود 400 مکاتبه با نمایندگان مجلس و دولت وضعیت رجا تغییری نکرده و به خنسی خورده‌ایم.