مدیرعامل شرکت بورس تهران از در دستور کار قرار گرفتن دامنه نوسان پویا در بورس خبر داد و گفت: البته در پلتفرم معاملاتی فعلی این امکان وجود ندارد و امیدورام با بهبود شرایط تغییراتی در این زمینه انجام شود.
مدیرعامل شرکت بورس تهران از در دستور کار قرار گرفتن دامنه نوسان پویا در بورس خبر داد و گفت: البته در پلتفرم معاملاتی فعلی این امکان وجود ندارد و امیدورام با بهبود شرایط تغییراتی در این زمینه انجام شود.