22 میلیارد دلار ارز در پی تلاطمات ماه های قبل از کشور خارج شد
22 میلیارد دلار ارز در پی تلاطمات ماه های قبل از کشور خارج شد
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس با حمایت از تصمیمات بانک مرکزی برای مقابله با سوداگران بازار ارز گفت: تلاطمهای ارزی ماه های پیش نتیجه کم کاری بعضی از معاونین سابق بانک مرکزی بود که در پی آن 22 میلیارد دلار ارز از کشور خارج شد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس با حمایت از تصمیمات بانک مرکزی برای مقابله با سوداگران بازار ارز گفت: تلاطمهای ارزی ماه های پیش نتیجه کم کاری بعضی از معاونین سابق بانک مرکزی بود که در پی آن 22 میلیارد دلار ارز از کشور خارج شد.