ایران در تولید شکر به مرز خودکفایی رسید

ایران در تولید شکر به مرز خودکفایی رسید

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه به مرز خودکفایی در تولید شکر دست یافته‌ایم گفت: با افزایش بهره‌وری در این بخش تولید شکر در هر متر مکعب آب از 200 گرم دهه هفتاد به 600 گرم رسیده و ما را در آستانه خودکفایی قرار داده است.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه به مرز خودکفایی در تولید شکر دست یافته‌ایم گفت: با افزایش بهره‌وری در این بخش تولید شکر در هر متر مکعب آب از 200 گرم دهه هفتاد به 600 گرم رسیده و ما را در آستانه خودکفایی قرار داده است.