احیای یک تالاب در خوزستان پس از 25 سال

احیای یک تالاب در خوزستان پس از 25 سال

فرماندار بندر ماهشهر از احیای کانال حمیدی بدون هیچ اعتباری پس از ۲۵ سال خبر داد و گفت: پس از احیا این تالاب، با هماهنگی شیلات برای پرورش ماهی و ایجاد اشتغال در این مکان اقدام می‌شود.

فرماندار بندر ماهشهر از احیای کانال حمیدی بدون هیچ اعتباری پس از ۲۵ سال خبر داد و گفت: پس از احیا این تالاب، با هماهنگی شیلات برای پرورش ماهی و ایجاد اشتغال در این مکان اقدام می‌شود.