فرماندار بندر ماهشهر از احیای کانال حمیدی بدون هیچ اعتباری پس از ۲۵ سال خبر داد و گفت: پس از احیا این تالاب، با هماهنگی شیلات برای پرورش ماهی و ایجاد اشتغال در این مکان اقدام میشود.
فرماندار بندر ماهشهر از احیای کانال حمیدی بدون هیچ اعتباری پس از ۲۵ سال خبر داد و گفت: پس از احیا این تالاب، با هماهنگی شیلات برای پرورش ماهی و ایجاد اشتغال در این مکان اقدام میشود.