انتقاد بخش خصوصی از طبقه بندی صادرکنندگان توسط بانک مرکزی

انتقاد بخش خصوصی از طبقه بندی صادرکنندگان توسط بانک مرکزی

سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی گفت: طبقه بندی صادرکنندگان توسط بانک مرکزی، تنبیه شرکت هایی است که بیش از 10 میلیون دلار صادرات داشته اند؛ زیرا در صورت صادرات کمتر از این مقدار، می توانستند از امتیازاتی برخوردار شوند.

سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی گفت: طبقه بندی صادرکنندگان توسط بانک مرکزی، تنبیه شرکت هایی است که بیش از 10 میلیون دلار صادرات داشته اند؛ زیرا در صورت صادرات کمتر از این مقدار، می توانستند از امتیازاتی برخوردار شوند.