واکنش وزیر کار به درخواست افزایش مجدد مزد 97؛ آیا می‌شود کارگران را از بقیه مردم جدا کرد؟

واکنش وزیر کار به درخواست افزایش مجدد مزد 97؛ آیا می‌شود کارگران را از بقیه مردم جدا کرد؟

وزیرکار درباره افزایش مجدد دستمزد کارگران گفت: ما در وزارت کار از معاونت حقوقی رئیس جمهور استعلام کردیم و پاسخ این بود، دستمزد فقط یکبار باید افزایش یابد. آیا می‌شود کارگران را از بقیه مردم جدا کرد و برای آنها تصمیم جداگانه گرفت؟

وزیرکار درباره افزایش مجدد دستمزد کارگران گفت: ما در وزارت کار از معاونت حقوقی رئیس جمهور استعلام کردیم و پاسخ این بود، دستمزد فقط یکبار باید افزایش یابد. آیا می‌شود کارگران را از بقیه مردم جدا کرد و برای آنها تصمیم جداگانه گرفت؟