برنامه وزارت نیرو برای استفاده از آب دریا/ استفاده از آب ژرف در دست بررسی است
برنامه وزارت نیرو برای استفاده از آب دریا/ استفاده از آب ژرف در دست بررسی است
وزیر نیرو با بیان اینکه این وزارتخانه برنامهای برای استفاده از منابع آب دریا برای مصارف شرب دارد، گفت: با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حال بررسی امکان استفاده از آبهای ژرف در کشور هستیم.
وزیر نیرو با بیان اینکه این وزارتخانه برنامهای برای استفاده از منابع آب دریا برای مصارف شرب دارد، گفت: با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حال بررسی امکان استفاده از آبهای ژرف در کشور هستیم.