مدیرعامل شرکت فرابورس ضمن عذرخواهی بابت اختلال دیروز سامانه معاملات اعلام کرد: روز سهشنبه سامانه معاملات بازار دچار اختلال شد و متاسفانه به رغم تلاش همکارانمان در فرابورس ایران و شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، این اختلال تا پایان بازار رفع نشد.
مدیرعامل شرکت فرابورس ضمن عذرخواهی بابت اختلال دیروز سامانه معاملات اعلام کرد: روز سهشنبه سامانه معاملات بازار دچار اختلال شد و متاسفانه به رغم تلاش همکارانمان در فرابورس ایران و شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، این اختلال تا پایان بازار رفع نشد.