هشدار یک مسئول: با روند کنونی تا 15 سال دیگر تمامی آبخوان های کشور نابود می شود

هشدار یک مسئول: با روند کنونی تا 15 سال دیگر تمامی آبخوان های کشور نابود می شود

دبیر کارگروه ملی سازگاری با کم‌آبی با بیان اینکه ایران جزو 20 کشور اول از لحاظ مصرف منابع آبی و انرژی است، گفت: اگر با این روش ادامه دهیم، بیشتر آب‌خوان‌ها حداکثر تا 15 سال دیگر از بین خواهند رفت.

دبیر کارگروه ملی سازگاری با کم‌آبی با بیان اینکه ایران جزو 20 کشور اول از لحاظ مصرف منابع آبی و انرژی است، گفت: اگر با این روش ادامه دهیم، بیشتر آب‌خوان‌ها حداکثر تا 15 سال دیگر از بین خواهند رفت.