فاز نخست بزرگترین آب شیرین کن کشور در بندرعباس بهره‌برداری شد

فاز نخست بزرگترین آب شیرین کن کشور در بندرعباس بهره‌برداری شد

فاز نخست بزرگترین آب شیرین کن کشور در بندرعباس به ظرفیت 20 هزار مترمکعب در شبانه روز از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی، با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.

فاز نخست بزرگترین آب شیرین کن کشور در بندرعباس به ظرفیت 20 هزار مترمکعب در شبانه روز از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی، با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.