وزیر صنعت: از فرصت تحریم برای صادرات استفاده نکردیم
وزیر صنعت: از فرصت تحریم برای صادرات استفاده نکردیم
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به شرایط تحریم گفت: در صورتی که برنامهریزی درستی انجام شود تحریمها فرصت مناسبی برای صادرات خواهد بود اما در چند ماه گذشته نتوانستیم به درستی از این فرصت استفاده کنیم.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به شرایط تحریم گفت: در صورتی که برنامهریزی درستی انجام شود تحریمها فرصت مناسبی برای صادرات خواهد بود اما در چند ماه گذشته نتوانستیم به درستی از این فرصت استفاده کنیم.