دبیر ستاد مبارزه با مفاسد: اگر فرمان مبارزه با فساد رهبری از سال 80 اجرا می‌شد، شرایط امروز را نداشتیم

دبیر ستاد مبارزه با مفاسد: اگر فرمان مبارزه با فساد رهبری از سال 80 اجرا می‌شد، شرایط امروز را نداشتیم

دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری در سال 1380 درباره لزوم مبارزه با فساد افزود: اگر از همان موقع با موضوع فساد، دقیق و علمی تر برخورد می کردیم امروز شرایط بهتری را در کشور داشتیم.

دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری در سال 1380 درباره لزوم مبارزه با فساد افزود: اگر از همان موقع با موضوع فساد، دقیق و علمی تر برخورد می کردیم امروز شرایط بهتری را در کشور داشتیم.