ایران خودرو: با اجازه خودمان گران کردیم| نماینده مجلس: این تولید ملی است يا گروگانگیری نیاز مردم و خالىكردن جيبشان؟
ایران خودرو: با اجازه خودمان گران کردیم| نماینده مجلس: این تولید ملی است يا گروگانگیری نیاز مردم و خالىكردن جيبشان؟
نماینده شیراز در واکنش به گران شدن غیر قانونی محصولات ایران خودرو نوشت: این تولید ملیست يا گروگانگیری نیاز مردم و خالى كردن جيبشان؟
نماینده شیراز در واکنش به گران شدن غیر قانونی محصولات ایران خودرو نوشت: این تولید ملیست يا گروگانگیری نیاز مردم و خالى كردن جيبشان؟