صدور 40 بخشنامه برای کنترل ارز به فساد کمک کرد

صدور 40 بخشنامه برای کنترل ارز به فساد کمک کرد

رئیس اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه صدور بخشنامه‌های متعدد از مصادیق فساد در جامعه است، گفت: برای کنترل ارز تا به امروز 40 بخشنامه صادر شده است و شرایطی را فراهم کرد که افرادی فرصت‌طلب از آن سوءاستفاده کنند.

رئیس اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه صدور بخشنامه‌های متعدد از مصادیق فساد در جامعه است، گفت: برای کنترل ارز تا به امروز 40 بخشنامه صادر شده است و شرایطی را فراهم کرد که افرادی فرصت‌طلب از آن سوءاستفاده کنند.