رئیس اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه صدور بخشنامههای متعدد از مصادیق فساد در جامعه است، گفت: برای کنترل ارز تا به امروز 40 بخشنامه صادر شده است و شرایطی را فراهم کرد که افرادی فرصتطلب از آن سوءاستفاده کنند.
رئیس اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه صدور بخشنامههای متعدد از مصادیق فساد در جامعه است، گفت: برای کنترل ارز تا به امروز 40 بخشنامه صادر شده است و شرایطی را فراهم کرد که افرادی فرصتطلب از آن سوءاستفاده کنند.