احداث دو مجتمع جدید پتروشیمی در استان هرمزگان

احداث دو مجتمع جدید پتروشیمی در استان هرمزگان

مدیرعامل منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان از احداث دو مجتمع جدید پتروشیمی در این منطقه خبر داد و گفت: 6 متقاضی حوزه پتروشیمی جهت سرمایه گذاری مراجعه کرده اند که دو مورد موفق به اخذ مجوزهای لازم از وزارت نفت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی شده اند.

مدیرعامل منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان از احداث دو مجتمع جدید پتروشیمی در این منطقه خبر داد و گفت: 6 متقاضی حوزه پتروشیمی جهت سرمایه گذاری مراجعه کرده اند که دو مورد موفق به اخذ مجوزهای لازم از وزارت نفت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی شده اند.