زنگنه: ایران‌ به دنبال معاف شدن از کاهش تولید اوپک است

زنگنه: ایران‌ به دنبال معاف شدن از کاهش تولید اوپک است

بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت ایران پیش از نشست روز پنجشنبه اوپک در وین گفت، تهران به دلیل تحریم های آمریکا به دنبال معافیت از هرگونه کاهش تولید اوپک‌ است.

بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت ایران پیش از نشست روز پنجشنبه اوپک در وین گفت، تهران به دلیل تحریم های آمریکا به دنبال معافیت از هرگونه کاهش تولید اوپک‌ است.