نخست وزیر سابق قطر: اوپک به منافع ملی ما ضربه میزند
نخست وزیر سابق قطر: اوپک به منافع ملی ما ضربه میزند
نخست وزیر سابق قطر گفت: «خارج شدن قطر از اوپک یک تصمیم عاقلانه بود چون این سازمان بیفایده شده و نفعی برای ما ندارد. تنها برای اهدافی استفاده می شود که به منافع ملی قطر ضربه میزند» .
نخست وزیر سابق قطر گفت: «خارج شدن قطر از اوپک یک تصمیم عاقلانه بود چون این سازمان بیفایده شده و نفعی برای ما ندارد. تنها برای اهدافی استفاده می شود که به منافع ملی قطر ضربه میزند» .