آقای مسئول؛ کارمندان به بسته حمایتی محتاج ترند یا کارگران؟
آقای مسئول؛ کارمندان به بسته حمایتی محتاج ترند یا کارگران؟
در شرایطی که دستمزد کارگران فقط 28.33 درصد از هزینه ماهیانه کارگران را پوشش می دهد و هدف بسته حمایتی دولت، حمایت غذایی از اقشار ضعیف جامعه است، چرا کارگران در صف آخر دریافت بسته حمایتی هستند؟
در شرایطی که دستمزد کارگران فقط 28.33 درصد از هزینه ماهیانه کارگران را پوشش می دهد و هدف بسته حمایتی دولت، حمایت غذایی از اقشار ضعیف جامعه است، چرا کارگران در صف آخر دریافت بسته حمایتی هستند؟