عربستان با کاهش تولید باید اشتباهش در افزایش عرضه نفت را جبران کند
عربستان با کاهش تولید باید اشتباهش در افزایش عرضه نفت را جبران کند
عربستان سعودی سرسختانه اعتقاد دارد که بار کاهش تولید نفت باید تقسیم شود ولی سایر اعضای گروه میگویند که افزایش تولید عربستان از ماه ژوئن مسبب این مشکل است و حل کردن آن با تحمل بار کاهش تولید بر دوش خود عربستان است .
عربستان سعودی سرسختانه اعتقاد دارد که بار کاهش تولید نفت باید تقسیم شود ولی سایر اعضای گروه میگویند که افزایش تولید عربستان از ماه ژوئن مسبب این مشکل است و حل کردن آن با تحمل بار کاهش تولید بر دوش خود عربستان است .