پایان کار انصاری لاری در منطقه آزاد کیش/ مظفری مدیرعامل میشود
پایان کار انصاری لاری در منطقه آزاد کیش/ مظفری مدیرعامل میشود
شنیدهها حکایت از آن دارد که مدیرعامل منطقه آزاد کیش به دلیل بازنشستگی جای خود را به غلامحسین مظفری نماینده اسبق مجلس میدهد.درخواست از امام جمعه کیش برای تسامح و تساهل جهت ورود گردشگر به این جزیره از جمله حواشی دوره حضور حدود یکساله انصاری لاری بود.
شنیدهها حکایت از آن دارد که مدیرعامل منطقه آزاد کیش به دلیل بازنشستگی جای خود را به غلامحسین مظفری نماینده اسبق مجلس میدهد.درخواست از امام جمعه کیش برای تسامح و تساهل جهت ورود گردشگر به این جزیره از جمله حواشی دوره حضور حدود یکساله انصاری لاری بود.