نامه اعتراضی تاکسی‌های اینترنتی به وزیر ارتباطات علیه «اسنپ»

نامه اعتراضی تاکسی‌های اینترنتی به وزیر ارتباطات علیه «اسنپ»

مدیران عامل شرکت‌های تپسی، الوپیک و ماکسیم در نامه‌ای به آذری جهرمی، نسبت به اقدام شرکت اسنپ که آن‌ را «ایجاد انحصار» در حوزه فعالیتی خود می‌دانند اعتراض کرده و درخواست کرده‌اند تا اقدامی فوری برای جلوگیری از این روند انجام شود.

مدیران عامل شرکت‌های تپسی، الوپیک و ماکسیم در نامه‌ای به آذری جهرمی، نسبت به اقدام شرکت اسنپ که آن‌ را «ایجاد انحصار» در حوزه فعالیتی خود می‌دانند اعتراض کرده و درخواست کرده‌اند تا اقدامی فوری برای جلوگیری از این روند انجام شود.