نماینده سابق ایران در اوپک با اشاره به سقوط قیمت نفت طی روزهای اخیر گفت: اعضای اوپک پذیرفته اند که برای حفظ تعادل در بازار باید میزان عرضه خود را کاهش دهند تا قیمت ها بیش از این سقوط نکند.
نماینده سابق ایران در اوپک با اشاره به سقوط قیمت نفت طی روزهای اخیر گفت: اعضای اوپک پذیرفته اند که برای حفظ تعادل در بازار باید میزان عرضه خود را کاهش دهند تا قیمت ها بیش از این سقوط نکند.