نمایشگاه بینالمللی نفت باید در خوزستان برگزار شود نه در تهران
نمایشگاه بینالمللی نفت باید در خوزستان برگزار شود نه در تهران
استاندار خوزستان با بیان اینکه نمایشگاه بینالمللی نفت باید در استان خوزستان برگزار شود و نه در تهران، گفت: هیچ دلیلی بر آن نیست که شاهد برگزاری نمایشگاه بین المللی نفت در تهران باشیم.
استاندار خوزستان با بیان اینکه نمایشگاه بینالمللی نفت باید در استان خوزستان برگزار شود و نه در تهران، گفت: هیچ دلیلی بر آن نیست که شاهد برگزاری نمایشگاه بین المللی نفت در تهران باشیم.