پس از ترک پست مدیرعاملی شرکت ملی صنایع پتروشیمی توسط نوروززاده که به دنبال اجرای قانون منع بهکارگیری بازنشستگان در سازمانهای دولتی رخ داد، امروز با حکم وزیر نفت، بهزاد محمدی جایگزین وی شد.
پس از ترک پست مدیرعاملی شرکت ملی صنایع پتروشیمی توسط نوروززاده که به دنبال اجرای قانون منع بهکارگیری بازنشستگان در سازمانهای دولتی رخ داد، امروز با حکم وزیر نفت، بهزاد محمدی جایگزین وی شد.