نایب رئیس اتاق بازرگانی: افزیش دستمزد به ضرر کارگران است
نایب رئیس اتاق بازرگانی: افزیش دستمزد به ضرر کارگران است
نایب رئیس اتاق بازرگانی گفت: جبران قدرت خرید کارگران با افزایش دستمزد در این شرایط اقتصادی، در نهایت به ضرر کارگران و بیکار شدن آنان می شود.
نایب رئیس اتاق بازرگانی گفت: جبران قدرت خرید کارگران با افزایش دستمزد در این شرایط اقتصادی، در نهایت به ضرر کارگران و بیکار شدن آنان می شود.