نایب رئیس اتاق بازرگانی: افزیش دستمزد به ضرر کارگران است

نایب رئیس اتاق بازرگانی: افزیش دستمزد به ضرر کارگران است

نایب رئیس اتاق بازرگانی گفت: جبران قدرت خرید کارگران با افزایش دستمزد در این شرایط اقتصادی، در نهایت به ضرر کارگران و بیکار شدن آنان می شود.

نایب رئیس اتاق بازرگانی گفت: جبران قدرت خرید کارگران با افزایش دستمزد در این شرایط اقتصادی، در نهایت به ضرر کارگران و بیکار شدن آنان می شود.