چرا بازنشسته‎های بانک‎ها خداحافظی نمی‌کنند؟

چرا بازنشسته‎های بانک‎ها خداحافظی نمی‌کنند؟

برخی مدیران و اعضای هیات مدیره بانک های بزرگ دولتی و نیمه دولتی طبق قانون باید بعلت بازنشستگی از کارشان خداحافظی کنند ولی هنوز با قدرت سرجایشان هستند.

برخی مدیران و اعضای هیات مدیره بانک های بزرگ دولتی و نیمه دولتی طبق قانون باید بعلت بازنشستگی از کارشان خداحافظی کنند ولی هنوز با قدرت سرجایشان هستند.