صداوسیما باند فرکانسی 700 و 800 مگاهرتز را آزاد نمی‌کند

صداوسیما باند فرکانسی 700 و 800 مگاهرتز را آزاد نمی‌کند

رییس سازمان تنظیم مقررات رادیویی با اشاره به ضرورت آزادسازی باند فرکانسی 700 و 800 مگاهرتز که قبلا برای پخش همگانی آنالوگ از آن استفاده می‌شد، گفت: با وجود بلااستفاده بودن این باند فرکانسی، متأسفانه صداوسیما آن را آزاد نمی‌کند.

رییس سازمان تنظیم مقررات رادیویی با اشاره به ضرورت آزادسازی باند فرکانسی 700 و 800 مگاهرتز که قبلا برای پخش همگانی آنالوگ از آن استفاده می‌شد، گفت: با وجود بلااستفاده بودن این باند فرکانسی، متأسفانه صداوسیما آن را آزاد نمی‌کند.