واگذاری شرکتهای دولتی ناموفق بودهاست
واگذاری شرکتهای دولتی ناموفق بودهاست
نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: در زمینه واگذاری شرکتهای دولتی به بخش خصوصی بسیار ناموفق بودهایم.
نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: در زمینه واگذاری شرکتهای دولتی به بخش خصوصی بسیار ناموفق بودهایم.