واگذاری شرکت‌های دولتی ناموفق بوده‌است

واگذاری شرکت‌های دولتی ناموفق بوده‌است

نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: در زمینه واگذاری شرکت‌های دولتی به بخش خصوصی بسیار ناموفق بوده‌ایم.

نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: در زمینه واگذاری شرکت‌های دولتی به بخش خصوصی بسیار ناموفق بوده‌ایم.