محکوم کردن اقدامات پیشینیان در هر دوره مدیریتی، ناپسند است
محکوم کردن اقدامات پیشینیان در هر دوره مدیریتی، ناپسند است
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات محکوم کردن اقدامات پیشینیان را فرهنگی ناپسند در هر دوره مدیریتی دانست و گفت: با بزرگداشت بزرگانمان، بزرگ میشویم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات محکوم کردن اقدامات پیشینیان را فرهنگی ناپسند در هر دوره مدیریتی دانست و گفت: با بزرگداشت بزرگانمان، بزرگ میشویم.