محکوم کردن اقدامات پیشینیان در هر دوره مدیریتی، ناپسند است

محکوم کردن اقدامات پیشینیان در هر دوره مدیریتی، ناپسند است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات محکوم کردن اقدامات پیشینیان را فرهنگی ناپسند در هر دوره مدیریتی دانست و گفت: با بزرگداشت بزرگان‌مان، بزرگ می‌شویم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات محکوم کردن اقدامات پیشینیان را فرهنگی ناپسند در هر دوره مدیریتی دانست و گفت: با بزرگداشت بزرگان‌مان، بزرگ می‌شویم.