پلاک خودروهای فاقد معاینه فنی را از امروز برای پلیس میفرستیم
پلاک خودروهای فاقد معاینه فنی را از امروز برای پلیس میفرستیم
معاون شهردار تهران گفت: از امروز تمام دوربینهای سطح شهر و رینگ ورودی تهران را فعال کردهایم و پلاک خودروهای فاقد معاینه فنی را برای جریمه به پلیس ارسال میکنیم.
معاون شهردار تهران گفت: از امروز تمام دوربینهای سطح شهر و رینگ ورودی تهران را فعال کردهایم و پلاک خودروهای فاقد معاینه فنی را برای جریمه به پلیس ارسال میکنیم.