ادعای نماینده کارفرمایان؛ افزایش مزد کارگران بیش از یکبار در سال قانونی نیست

ادعای نماینده کارفرمایان؛ افزایش مزد کارگران بیش از یکبار در سال قانونی نیست

نماینده جامعه کارفرمایی در شورایعالی کار گفت: افزایش دستمزد کارگران در سال بیش از یکبار فاقد مبنای قانونی و به هیچ وجه شدنی نیست.

نماینده جامعه کارفرمایی در شورایعالی کار گفت: افزایش دستمزد کارگران در سال بیش از یکبار فاقد مبنای قانونی و به هیچ وجه شدنی نیست.