جهانگیری: با چند ماه تحمل از دوره تحریم عبور میکنیم
جهانگیری: با چند ماه تحمل از دوره تحریم عبور میکنیم
معاون اول رئیس جمهوری با بیان این که باید چند ماهی برای عبور از دوره تحریم تحمل کنیم، گفت: در دشوارتر از این شرایط امکان تامین هواپیما و قطعات وجود داشته است و مطمئنم همکاران ما با اطمینان به مردم سرویس ایمنی را در حمل ونقل هوایی ارائه می کنند.
معاون اول رئیس جمهوری با بیان این که باید چند ماهی برای عبور از دوره تحریم تحمل کنیم، گفت: در دشوارتر از این شرایط امکان تامین هواپیما و قطعات وجود داشته است و مطمئنم همکاران ما با اطمینان به مردم سرویس ایمنی را در حمل ونقل هوایی ارائه می کنند.