کارگران معترض نیشکر هفتتپه که توسط سازمان خصوصیسازی واگذار شده است، میگویند: همه مشکلات ما به خصوصیسازی بازمیگردد و خواهان بازگشت به بخش دولتی هستیم.
کارگران معترض نیشکر هفتتپه که توسط سازمان خصوصیسازی واگذار شده است، میگویند: همه مشکلات ما به خصوصیسازی بازمیگردد و خواهان بازگشت به بخش دولتی هستیم.