صادرات و واردات چوب آزاد است/ برنامه ای برای خودکفایی نداریم

صادرات و واردات چوب آزاد است/ برنامه ای برای خودکفایی نداریم

 رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با بیان اینکه صادرات و واردات چوب آزاد است، گفت: اگر افرادی بخواهند که برای زراعت چوب اقدام کنند حمایت می‌شوند، اما برنامه ای برای خودکفایی در این زمینه نداریم.

 رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با بیان اینکه صادرات و واردات چوب آزاد است، گفت: اگر افرادی بخواهند که برای زراعت چوب اقدام کنند حمایت می‌شوند، اما برنامه ای برای خودکفایی در این زمینه نداریم.