دستگاه‌های دولتی سهم‌خواهی از منابع بازآفرینی شهری را کنار بگذارند

دستگاه‌های دولتی سهم‌خواهی از منابع بازآفرینی شهری را کنار بگذارند

عضو هیئت مدیره شرکت بازآفرینی شهری با تاکید بر لزوم هماهنگی دستگاه‌های مدیریت شهری در تعیین اولویت نوسازی و بهسازی محلات گفت: دستگاه‌های مدیریت شهری سهم خواهی از منابع بازآفرینی شهری را کنار بگذارند و به دنبال منافع عمومی باشند.

عضو هیئت مدیره شرکت بازآفرینی شهری با تاکید بر لزوم هماهنگی دستگاه‌های مدیریت شهری در تعیین اولویت نوسازی و بهسازی محلات گفت: دستگاه‌های مدیریت شهری سهم خواهی از منابع بازآفرینی شهری را کنار بگذارند و به دنبال منافع عمومی باشند.