معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به این که در بعد داخلی به دنبال افزایش تعداد گردشگر نیستم گفت: اعتقاد داریم مردم به اندازه کافی سفر میکنند، اما محدودیتهایی باعث عدم بوجود آمدن گردشگری پایدار شدهاند.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به این که در بعد داخلی به دنبال افزایش تعداد گردشگر نیستم گفت: اعتقاد داریم مردم به اندازه کافی سفر میکنند، اما محدودیتهایی باعث عدم بوجود آمدن گردشگری پایدار شدهاند.