راه‌آهن: اسکله رو-رو ریلی بندر امیرآباد با 6 ماه تاخیر به بهره‌برداری می‌رسد

راه‌آهن: اسکله رو-رو ریلی بندر امیرآباد با 6 ماه تاخیر به بهره‌برداری می‌رسد

در حالی تیرماه امسال بر اساس وعده مدیران بندری قرار بود اسکله رو-رو بندر امیرآباد تا پایان سال جاری افتتاح شود که مدیرکل راه‌آهن شمال در جدیدترین اظهارنظر از افتتاح این پروژه طی نیمه اول سال اینده خبر داده یعنی با حدود 6 ماه تاخیر.

در حالی تیرماه امسال بر اساس وعده مدیران بندری قرار بود اسکله رو-رو بندر امیرآباد تا پایان سال جاری افتتاح شود که مدیرکل راه‌آهن شمال در جدیدترین اظهارنظر از افتتاح این پروژه طی نیمه اول سال اینده خبر داده یعنی با حدود 6 ماه تاخیر.