راهآهن: اسکله رو-رو ریلی بندر امیرآباد با 6 ماه تاخیر به بهرهبرداری میرسد
راهآهن: اسکله رو-رو ریلی بندر امیرآباد با 6 ماه تاخیر به بهرهبرداری میرسد
در حالی تیرماه امسال بر اساس وعده مدیران بندری قرار بود اسکله رو-رو بندر امیرآباد تا پایان سال جاری افتتاح شود که مدیرکل راهآهن شمال در جدیدترین اظهارنظر از افتتاح این پروژه طی نیمه اول سال اینده خبر داده یعنی با حدود 6 ماه تاخیر.
در حالی تیرماه امسال بر اساس وعده مدیران بندری قرار بود اسکله رو-رو بندر امیرآباد تا پایان سال جاری افتتاح شود که مدیرکل راهآهن شمال در جدیدترین اظهارنظر از افتتاح این پروژه طی نیمه اول سال اینده خبر داده یعنی با حدود 6 ماه تاخیر.