2 هزار واگن جدید با همکاری وزارت نفت به ناوگان متروی کلانشهرها افزوده می‎شود

2 هزار واگن جدید با همکاری وزارت نفت به ناوگان متروی کلانشهرها افزوده می‎شود

طرح افزایش 2 هزار دستگاه واگن جدید به ناوگان متروی کلانشهرهای کشور با امضای قراردادهایی بین شرکت‎ بهینه‎سازی مصرف سوخت و شهرداری‎های 9 کلانشهر کشور کلید خورد.

طرح افزایش 2 هزار دستگاه واگن جدید به ناوگان متروی کلانشهرهای کشور با امضای قراردادهایی بین شرکت‎ بهینه‎سازی مصرف سوخت و شهرداری‎های 9 کلانشهر کشور کلید خورد.