اردکانیان: اعطای یارانه دولتی به بدمصرف ها بی عدالتی محض است

اردکانیان: اعطای یارانه دولتی به بدمصرف ها بی عدالتی محض است

وزیر نیرو گفت: بدمصرف ها از یارانه بیشتری بهره مند می شوند و اعطای این یارانه دولتی به بدمصرف ها یک بی عدالتی محض است و اثرش را روی خدمت رسانی می گذارد.

وزیر نیرو گفت: بدمصرف ها از یارانه بیشتری بهره مند می شوند و اعطای این یارانه دولتی به بدمصرف ها یک بی عدالتی محض است و اثرش را روی خدمت رسانی می گذارد.