اردکانیان: اعطای یارانه دولتی به بدمصرف ها بی عدالتی محض است
اردکانیان: اعطای یارانه دولتی به بدمصرف ها بی عدالتی محض است
وزیر نیرو گفت: بدمصرف ها از یارانه بیشتری بهره مند می شوند و اعطای این یارانه دولتی به بدمصرف ها یک بی عدالتی محض است و اثرش را روی خدمت رسانی می گذارد.
وزیر نیرو گفت: بدمصرف ها از یارانه بیشتری بهره مند می شوند و اعطای این یارانه دولتی به بدمصرف ها یک بی عدالتی محض است و اثرش را روی خدمت رسانی می گذارد.