رئیس اتحادیه لبنیات تهران گفت: برای اینکه برخورد سلیقه ای با واحد های صنفی تحت نظارت این اتحادیه صورت نگیرد و به آنها اتهام وارد نشود، صنوف این بخش شناسنامهدار میشوند.
رئیس اتحادیه لبنیات تهران گفت: برای اینکه برخورد سلیقه ای با واحد های صنفی تحت نظارت این اتحادیه صورت نگیرد و به آنها اتهام وارد نشود، صنوف این بخش شناسنامهدار میشوند.