آیا قانون "اصلاح ممنوعیت به کار گیری بازنشستگان" تنها مدیران شاغل در ایران را به بازنشستگی می رساند یا مدیران شرکت های تحت پوشش این سازمان در خارج کشور نیز در لیست خروج از بدنه دولتی جای گرفته اند.
آیا قانون "اصلاح ممنوعیت به کار گیری بازنشستگان" تنها مدیران شاغل در ایران را به بازنشستگی می رساند یا مدیران شرکت های تحت پوشش این سازمان در خارج کشور نیز در لیست خروج از بدنه دولتی جای گرفته اند.