صادرکنندگانی که ارز خود را وارد نمیکردند چگونه جریمه میشدند؟ + سند
صادرکنندگانی که ارز خود را وارد نمیکردند چگونه جریمه میشدند؟ + سند
بر اساس اسناد پیمان سپاری ارزی سال 1374 هر صادرکننده ای که به تعهد خود برای بازگشت ارز عمل نمیکرد به ازای هر روز تاخیر با جریمه 3 ریالی مواجه شده است.
بر اساس اسناد پیمان سپاری ارزی سال 1374 هر صادرکننده ای که به تعهد خود برای بازگشت ارز عمل نمیکرد به ازای هر روز تاخیر با جریمه 3 ریالی مواجه شده است.