کارخانجات چرا به شرکت تعاونی لاستیک سهمیه نمیدهند؟
کارخانجات چرا به شرکت تعاونی لاستیک سهمیه نمیدهند؟
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک با بیان اینکه عرضه و تقاضای لاستیک با سهمیه بندیها مختل و شرایط برای احتکارگران و گران فروشان فراهم شده است، گفت: متأسفانه در شرایط فعلی کارخانجات هیچ سهمیه لاستیکی در اختیار شرکت تعاونی قرار نمیدهند.
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک با بیان اینکه عرضه و تقاضای لاستیک با سهمیه بندیها مختل و شرایط برای احتکارگران و گران فروشان فراهم شده است، گفت: متأسفانه در شرایط فعلی کارخانجات هیچ سهمیه لاستیکی در اختیار شرکت تعاونی قرار نمیدهند.